11.9.10

"Simarik" Tarkan



Takmis koluna elin adamini.
beni orta yerimden çatlatiyor.
Azinda sakizi sisirip sisirip.
Arsiz arsiz patlatiyor.
Belki de bu yüzden vuruldum.
Sahibin olamadim ya.
Sigar mi erkeklige seni simarik.
degisti mi bu dünya.
Çekmis kasina gözüne sürme.
Dudaklar kipkirmini kiritiyor.
Bi de darsima geçmis utanmasi yok.
Inadima inadima siritiyor.
Biz böyle mi gördük babamizdan.
Ele güne rezil olduk.
Yeni adet gelmis eski köye vah.
Dostlar mahvolduk.
seni gidi findikkiran.
Yilani deliginden çikaran.
Kaderim püsküllü belam.
Yakalarsam.....
Ocagina düstüm yavru.
Kucagina düstüm yavru.
Sicagina düstüm yavru.
El aman.
Tarkan, "El príncipe turco del pop" (aunque en realidad es de ascendencia alemana), se volvió enormemente popular en 1997, gracias a la canción "Simarik". Aunque nadie supiera lo que decía la melodía, los besos que se escuchaban dieron en el clavo y fue un super éxito internacional. Del disco "Moriría por ti". En otros aspectos la orientación sexual de Tarkan ha sido muy especulada.

No hay comentarios: